onsdag 11 april 2012

Favis plats!



Favis platsen för sambon och Lufsen är framför brasan halvsovande i schäslongen från Ikea. Håller med, den här super härlig att ligga på. Nu när vintern är slut och våren börjar komma brukar jag ta bort den härliga renfällen och ha lite färgglada kuddar här i stället. Men eftersom Lufsen envisas om att hoppa upp och lägga sig här, tvingas jag nu till en nödlösning och min fina Anna O pläd får vara min räddning. Den är lätt att tvätta och här syns inte märkena från vår busiga lilla hund och hans smutsiga mage och tassar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar hörna att mysa i.Förstår att Lufsen gillar att ligga där också.

Eva

Anonym sa...

SÅÅÅ snygg myshörna:) Vill du ha sovrums inspiration kan du kika in till mig. Jag har säng special denna veckan i bloggen:)
Ha en kanonhelg.

LOVE Maria på inredningsvis