torsdag 9 juli 2009

Växer så det knakar!

Semester - fortfarande lika härligt.
Gör inget särskillt, men härligt är det.
Stranden, fikar, träning och lite pysslande här hemma, man hinner med mycket om dagarna.
I början av sommaren planterade jag detta lilla pelargon skott. Det växer så det knakar. Snart dags för första blomman att slå ut. Får ta lite nya bilder snart.
Jag som i vanliga fall alltid lyckas ta dö på alla gröna växter har lyckats hålla denna vid liv och även olivträden, so far!!!









9 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad kul när man lyckas med att få skott att växa! Jag har aldrig provat, tror inte mig själv om att lyckas med det!:)
Härligt med semester också!
Kram

Philia sa...

Det är så trevligt med pelargoner och då gärna i nån gammal kalkig gammal kruka som du har.
JätteFint!

Hälsningar från Philia

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Härligt med semester,vår(makens) börjar om en vecka...på en ons a alla dagar;)))
Nedräkning!!!!

Fina foton...härligt med egna skott!!!

Kram Millan ♥

[room] by sofie sa...

Härligt att du njuter av din semester! Härligt med dagar med mys och pyssel, fika och träning... Är du i Lund får du komma till mitt gym och gå på mina pass :) Är du på Yes och tränar eller?

Övertygad om att din pelargon tar sig fint!

Kram Sofie

Natasha sa...

Härligt med semester! Fina bilder!

Ludvigsdal sa...

Vi kommer att ha 2 howardfåtöljer på vår utfsg den 25 juli....annars kan du bestääla från Norells eller Jio hos mig

Anonym sa...

Jag förstår att du har det bra på semestern! Man behöver inte göra mycket men skönt är det..

Krams!

Unknown sa...

Halloj, tillbaka efter semester.
Ville bara tala om hur jätteglad dottern blev över halsbandet, det var jättefint. Just nu är det hos vänner i hamburg eftersom hon glömde det där på deras studsmatta:-).....men när vi fått hem det skall jag visa och göra reklam för det i bloggen.
ha så mysigt på dina lediga dagar.
Kram

Anonym sa...

Pelargoner är superfina! Sååå rätt i lerkruka!

Lite sugen på ett av dina halsband! Fina!

Trevlig semester =).