måndag 28 juli 2008

Ny piffad hall!

Så har man semester, underbart!
Vädret kunde dessutom inte bli bättre, långa lata dagar på stranden blir det just nu.
Men har även hunnit med en liten tur till Kivik och Tosselilla sommarland.
I Kivik hittade jag en liten butik som heter Hemlängtan, där det bla säljer Rice och Greengate. En söt lite matta ifrån Rice fick följa med hem och piffa upp hallen nu under sommaren.
Våran lilla linslus till hund skulle tvunget vara med på bilden när jag försökte fotografera mattan.









Bild: Privat


29 kommentarer:

Linda -Galleri Palla sa...

Jamen visst var där mkt fint på Hemlängtan!! Själv köpte jag iofs bara disktrasor :)

Iris // Alla dagars kaos sa...

Vad fint han sitter, han passar mycket bra med mattan som också var jättefin!

::fina:: sa...

Sockersöt vovve på sockersöt matta! :-)

Kram!

Malin - I min trädgård sa...

Hmm Hemlängtan, där har jag aldrig varit. Men Kivik är ju fint på sommaren. Mattan blev ju jättebra! Och söt vovve också - klart han måste vara med också ;)

Mamma C sa...

Jättefin matta du köpt.
Kram mamma c

Cattis sa...

Åhh den får man kanske besöka innan man börjar jobba!! :) Mattan är jättefin o vovvsen är jättesöt!!

Kram

Hem och Lycka sa...

Superfin matta, en man blir glad utav! Men Lufsen är ju finast helt klart ;-) kram!

livi sa...

...love it so, so much...but you know how much i respect your art to see...and your dog....love, love :o)!!! neckles arrived and i´ve a new order!!! love livi

Anonym sa...

Åhh så hemtrevligt det ser ut:) Kram

Snusilus o Sannibus sa...

Wow vilken fin matta :) Så snyggt med rött och vitt tycker jag! Hehe så söt liten en :) Klart den ska vara med på bild :)

Ha en fin tisdag!

Kram, Susanne

Julias vita drömmar sa...

Åå vilken fin matta, den virkade kanten är så fin.

Ha en underbar semester!

kram

My White Cottage sa...

Så himla fin matta!!! För att inte tala om Lufsen... såååå söt! Men du, var ligger Hemlängtan??!? Den butiken har jag totalt missat när jag varit i Kivik, känner att jag måste dit genast! :)

Vilken fullträff när det gäller vädret under din semester! Själv ska jag vara ledig torsdag och fredag och hoppas kunna njuta av solen på stranden då!

Må så gott! Stor kram från Jenny

Stämningsfullt sa...

Hihi åh så söt er hund är! Klart att han ska vara med på kort :)
Vilken fin matta du köpte! Härligt med kombinationen rött och vitt. Det blir man så glad av :)
Ha en bra dag.
Kram!

Sunells sa...

Randiga trasmattor är så fina och somriga tycker jag!
Och så klart ska vovven vara med på bild:)

Ha det skönt och njut av värmen...nu ska vi ut till stranden, +28 grader nu på morgonen!

Kram Katariina

Från A till O med Jenny sa...

Vilken snygg matta, ser väldigt somrig ut...din nya dell var också supersnygg
Kram Jenny

Anonym sa...

Hej! snyggt matta.. vi hade också kul i helgen in på Tosselilla..
kram Dadda

Anne, anness design sa...

snyggt med den röda mattan bland det annars ljusa :) och vovvsingen! :D supersöt.

anness

les fifoles sa...

I love Rice! Enjoy this beautiful summer ! Hugs. Anne

Fröken Fräken sa...

Verkligen en söt matta! Jag stod och tittade på en rödvit på Åhlens igår som jag blev lite sugen på!

Vad roligt med semester, jag har precis avslutat min.. inte så roligt, särskilt inte i detta väder och när jag har så mkt idéer om vad jag vill göra hemma.

jennys hus sa...

söt hund och fin matta, väldigt härlig rödfärg på den.
kram/jenny

Fabrikken sa...

Kjempefint teppe. Et sånt vil jeg også ha :)

Klem fra nr. 5

marita blücher sa...

Vilken tajming med semester just nu - grattis ! Jättefin matta du hittat - det är alltid fräscht med rött och vitt.
Ha det så gott.
Kramis/Marita

Sofie sa...

Vilken somrigt söt rödfärg på mattan! Jag förstår att den slank med hem :) Vad skönt med semester, hoppas solen håller sig framme med sin närvaro!

Trevlig helg!
Kram, Sofie

På min gatan i stan sa...

Nämen så fin!!! Fin vovve med! :-)

Kram!

Anonym sa...

Hej! vilken fin matta, så somrig! Lufsen är sååå söt!

Stor kram

Anonym sa...

Men tänk att jag har missat din blogg!? Nu har jag iaf ramlat in här och nu ligger du på min bloggkolls-lista.
Tack för all underbar inspiration!

// Linda

Vardagstugg sa...

mattan var jättefin och hunden var ju så söt =)

trevlig helg/ Annelie

Useful Art sa...

Riktigt fint, tänk vad lite färg kan göra!!

Vovven passar ju utmärkt han också ;)

Sara

vinklar o vrår sa...

Fniss... känner igen det där. Och det är klart att en så söt vovve vill visa upp sig på bild! :)

Kram på dig
Mia